5 Ağustos 2013 Pazartesi

Jennifer EW'nin '50 Yeteneklinin İyi Yöndeki Değişimi' Makalesinde



Amerika'nın Kahramanı:Jennifer Lawrence
Korkutucu derecede yetenekli -çok eğlenceli ve samimi- 22 yaşında, yıldız ünlüler arasına gireli sadece 6 yıl oldu.İşte,önemli anları ile kariyerinde bize rehberlik edecek.
-Doğumu:15 Ağustos 1990'da Lousville-Kentucky'de doğdu.Ailesi ona 'Nitro' diyor.Bunun hakkında "Çok hiperaktiftim."
-NYC'ye gitmesi:Oyunculuğun peşinden koştu.Açlık Oyunları yıldızı Josh Hutcherson'ı ailesine gösterdi ve 'O Kentucky'den ve bunu yaptı.Bende yapabilirim.' dedi.
-LA Hamlesi:İlk büyük rolü TBS'nin The Bill Engvall Show'unda Nanny karakteri oldu.
-Twilight Seçmeleri:Bella."Üstelik kitapları okuduğumu düşünmüyorum.Geldiğimde şöyleydim.Vay canına,peki.Bu da ne?"      

-Winter's Bone'un Yıldızı Olması:Sundance'te;Onun seksi Esquire çekimlerindeki büyüleyici olmayan dönüşümü tanıtıldı."Şöyleydim,Ben bir kızım ve kız gibi olabilirim."
-En İyi Bayan Oyuncu adaylığı:Winter's Bone ile;kırmızı,ateşli Calvin Klein elbisesi ile başlıklara çıktı.



-Çileden Çıkaran Şakaları:Abisi Rolling Stone'a kendilerini doğal olarak tanıtması hakkında şöyle diyor. "Annem şöyleydi, 'Jen,bu komik değil!"
-Katniss rolünü alması:Açlık Oyunları'nda ; "Yürüdüğümde düşünüyordum.'Geç değil,geri dönebilirim ve bağımsız filmler yaparım.'Annem bana iki yüzlü olduğumu söyledi çünkü her zaman şöyle derim 'Bütçeyi önemsemem,hikayeyi önemserim."
-En Yüksek Hasılat:Aksiyon kahramanı $408 milyon dolar kazandırdı,Jen'in ücreti 10 milyon dolardı. "Şöhret seni değiştirir.Her zaman aynı kalacağımı hayal ederim..ve değilim."
-En İyi Aktris Ödülünü Kazanması:Silver Linings Playbook ile.Elbisesi ile tökezledi,ayakta alkışlandı,konuşması ile kalabalık bir hayran kitlesi kazandı:"Teşekkürler.Orada düştüğüm için üzülmeyeyim diye ayakta alkışlıyorsunuz.Bu çok utanç verici."

-SLP ekibi ile birlikte oynamak:Yönetmen David O.Russelll ve rol arkadaşı Bradley Cooper ile 70'lerde geçen 'American Hustle' filminde oynuyor. (13 Aralık'ta vizyonda)
-Şu an çektiği:X-Men:Days Of Future Past,ilk yapımcılık tecrübei olarak duyurulan 'The Rules of Inheritance' "Yapımcı olmayı seviyorum,oyunculuktan daha kolay.Şaka yapıyorum."

Kaynak:JLSource


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...